måndag 25 februari 2013

Tjock eller smal ditt val



Ny dag och ny vecka. Hur har helgen varit? Har du ätit bra? Oavsett om svaret är JA eller NEJ så räknar jag med dig idag!
Vi ger ALDRIG upp! 
Oavsett om du fuskade både lördag och söndag så ta dig själv i kragen IDAG! Du kommer ikapp.Kom ihåg vad jag säger: Vill du va fet och äta allt de “goda”eller vill du ha den där snygga kroppen och äta de “tråkiga”?DU väljer. Jag startade på 110kg, skadad rygg, knän och fötter och trodde ALDRIG jag skulle klara av att se siffran 65kg på vågen.
Nu är jag på 83kg ( - 27kg) varav 12kg tog jag på bara 5 veckor. 18kg kvar sen är jag i mål. Sätt ett mål! Kan jag kan du! 
Nu är de februari alltså ca 4 månader kvar till sommaren, förstår du vad du kan åstkomma på 4 månader?!
Kan man gå ner 12kg på 5 veckor (utan träning tom), vad kan vi inte klara på 4 månader då. Kom igen nu, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar