tisdag 26 februari 2013

Rör på dig tjockis


Var och vägde mig igår (en gång varje vecka) och hade gått ner 2,3kg, wihoo totalt -23kg nu och bara -18 kvar till mitt mål. I dag har varit en GALEN dag med så sjukt mycket att göra så nu när kl är 20.25 och barnen lagt sig vill jag bara gå och sova, orkar liksom inte träna nu.
Fast då kommer den där lilla jäveln i mig (den vita jäveln) och pushar upp mig

- VILL DU VA FET EL FIT TILL SOMMAREN?!

Att jag sen avslutade dag 10 på level 1 från Jillian Michaels dvd igår, gör inte saken bättre.
Nu ska jag alltså på dag 1 på level 2 och känner att självaste Jillian Michaels tom ger mig press ha ha!!

Ja ja de är bara röva sig upp och röra på fläsket (som nu ska schteeeekas)

20min Jillian level 2 + 50 squats sen är den sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar