torsdag 28 februari 2013

Fu** you backen



I dag är inte min dag! För de första vabbar jag med ett frisk barn (som såg väldigt sjuk ut imorse men som var ALLT utom sjukt) dessutom har trotsåldern slagit in. I dag har jag fått mat på mig, "dumma mamma" hela dagen (jag var en dum mamma som lagat pannkakor) sen var jag dum för att jag delade pannkakan, sen vart de vattenfontän på golvet när hela glaset hälldes ut, dvd skivor han använts som skridskor, min mascara ersatt kritorna...*suck*

Innan dagen började lämnade dessutom min sambo hemmet med världens dåligaste humör och tog självklart ut allt på mig (jo de gör jag med, men inte idag då)

Så när halva dagen gått kände jag bara att jag måste UT! Så jag tog på mig träningskläderna, satte lillan (+15kg) i vagnen och gick en powerwalk på 5,5km med avslut upp för VÄRLDENS brantaste backe.
När jag kommit halvägs skrek benen sluta, men hjärnan skrek: FUCK YOU back jävel!
Inte skulle backen också få jävlas med mig idag, no way!
Så höjde volymen på Iphonen och gick ännu snabbare tills benen gav upp och bara hängde med.
Tror aldrig jag gått så fort (gick snabbare än jag löptränar)
När jag kom hem såg jag att walkmeter stod på 40min (gick 5,5 km) de var nytt rekord!
SKÖNT nu kändes dagen genast bättre.

De tog verkligen emot att gå ut kan jag säga, men ÅH så grymt skönt de var efter. Så är du på dåligt humör ta en powerwalk!!

Backgrundsbild:Backe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar